Další VW Passat B8 a jeho odhlučnění profesionálními materiály od CTK. I v tomto případě jsme auto řádně odhlučnili, díky čemuž snížíme hučení od kol i hluk od motoru, podvozku a okolního provozu. Navíc je auto díky odhlučnění pevnější a působí ještě solidnějším dojmem. Odhlučnění je jako obvykle v režii vícevrstvých materiálů CTK, které značně urychlují realizaci a snižují cenu oproti vrstvení jednotlivých druhů materiálů na sebe. Odhlučená je kapota, přední podběhy, všech pět dveří, boky kufru spolu s vnitřní stranou podběhů a samozřejmě i celé podlaha od palubní desky až po nákladovou hranu.
Celková cena realizace je cca 40tis. Kč vč. DPH
Odhlučnění podlahy má pro výsledný efekt zásadní přínos. Proto je aplikován prémiový třívrstvý odhlučňující materiálem s útlumem 32dB.
Vylepen je i prostor kolem středového tunelu a v rámci možností i boční prahy.
Boky kufru a podběhy jsou polepeny tím nejlepší. 7,5 mm silným třívrstvým odhlučňujícím materiálem s akustickou membránou.
Kapota na sobě krom tzv. deky nemá žádnou další izolaci.
Proto ji v rámci odhlučnění opatříme třívrstvým odhlučňujícím materiálem, který následně překryjeme originální dekou.
Všechny dveře jsou odhlučněny 8mm silným materiálem kombinující jak antivirbační vrstvu, tak neoprenový izolant.
Uzavření dveří antivibračním materiálem je ještě více zpevní, eliminuje přenášení vibrací a pomáhá reproduktorům čistěji hrát.
Obložení dveří je bodově zpevněno antivibračním materiálem pro zpevnění ploch a zamezení vrzání při hlasitější reprodukci a přejezdu nerovností.
V druhé vrstvě je kompletně polepeno lehkým pěnovým materiálem o tloušťce 10mm, který pohlcuje zvuk a brání kontaktu tvrdých ploch dveří a obložení dveří.
Tovární odhlučnění podběhu ...
... vs to od nás.