Pro všechny majitele sportovních aut nebo pro ty, kteří jen nechcete příliš přidávat kilogramy navíc do auta máme k dispozici všechny varianty odhlučnění i v odlehčené variantě. Na této Octavii se díky nim ušetřilo několik kilogramů váhy. Materiály mají i přes to výborné tlumící a odhlučňující účinky. V rámci realizace se odhlučnila kapota, přední podběhy, celá podlaha, zavazadelník, 5. dveře a všechny 4 dveře včetně obložení celkem 5ti vrstvami materiálu.
Z výroby je ve voze minimum antivibračních a odhlučňujících materiálů.
Na podlaze je aplikován dvouvrstvý materiál CTK Sandwich 5.0, který obsahuje 2mm antivibračního materiálu a k tomu cca 3mm neoprenového odhlučňujícího materiálu. Na boky zavazadelníku je poté použit CTK Sandwich 8.0 s vyšší vrstvou neoprenového materiálu pro maximální odhlučnění podběhů.
Dovnitř dveří je opět aplikování CTK Sandwich 8.0 pro zpevnění dveří a izolaci zvuku
Dveře jsou na závěr uzavřeny odlehčeným materiálem CTK Premium 18, který je o 30% lehčí než řada Standart
Na přední podběhy jako největší zdroj hluku je použit třívrstvý CTK Multimat PRO o tloušťce 5,5mm s akustickou membránou