V R-AUDIO jsme pro vás připravili nové předváděcí auto, které je kompletně odhlučněné a profesionálně ozvučené. Pro tento projekt jsme zvolili populární model Škoda Kodiaq první generace, na kterém si můžete osobně vyzkoušet rozdíl mezi továrním a špičkovým ozvučením.
Špičkový zvukový systém s DSP procesorem
Srdcem celé audio soustavy je osmikanálový zesilovač Helix V Eight MK2, který disponuje pokročilým DSP procesorem. Tento digitální signálový procesor (DSP) umožňuje dokonalé nastavení zvuku podle konstrukce vozidla, použitých reproduktorů i vašich oblíbených hudebních žánrů.
Výsledkem je precizní, dynamický a pestrý zvuk, který převyšuje i příplatkové tovární audiosystémy.
Prémiové komponentní reproduktory BLAM
O hudební zážitek v předních dveřích se starají komponentní reproduktory BLAM Live L165P Power od renomovaného francouzského výrobce BLAM. Středobasové reproduktory si poradí i s technicky náročnými skladbami, zatímco 25mm výškové reproduktory s hedvábnou membránou zajistí čistý a detailní zvuk vokálů, jako na živém koncertě.
Zadní dveře jsou osazeny modelem BLAM Live L165A Acoustic, který přispívá k dokonalé zvukové rovnováze v celém interiéru vozu.
Pokročilé technologie pro dokonalý hudební zážitek
Šli jsme ještě dál a přidali k zesilovači Helix V Eight MK2 následující vybavení pro maximální komfort a kvalitu zvuku:
- HD Bluetooth modul – umožňuje přehrávání hudby ve vysokém rozlišení přímo z mobilního telefonu.
- Programovatelný otočný ovladač – pro snadnou regulaci hlasitosti, basů, výšek a prostorového efektu zvuku.
Přijďte si poslechnout rozdíl!
Chcete zažít dokonalý zvuk a špičkové odhlučnění? Navštivte nás v R-AUDIO a vyzkoušejte si naši předváděcí Škodu Kodiaq osobně!
Pokud vlastníte Škodu Kodiaq, máte jedinečnou možnost porovnat tovární ozvučení Canton s naší profesionální úpravou. Přijďte si vyzkoušet rozdíl na vlastní uši!
Celková cena realizace: cca 115 000 Kč vč. DPH
R-Audio – profesionální ozvučení a odhlučnění automobilů. Jen hodinu od Prahy v Čáslavi!
U Kodiaqu je patrná snaha o nějaké to odhlučnění už z výroby. Většina ploch je ale stále holý plech
V rámci odhlučnění Premium aplikujeme na všechny plochy nejdříve odlehčený antivibrační materiál CTK Premium
Ten se vyznačuje sníženou hmotností a účinnější směsí butylu, takže není potřeba použít tak velká tloušťka materiálu pro požadovanou účinnost. Na přední části podlahy a zadních podbězích je použita tloušťka materiálu 3mm, které nekompromisně zpevní polepené plochy
Všechny dveře a zadní části podlahy zpevňuje materiál síly 2,2mm pro úsporu hmotnosti a místa. Antivibrační materiál má za úkol zpevnit plochy a zamezit tak jejich rezonancím a tím tvořenému hluku
Na střechu používáme antivibrační materiál síly 1,8mm, který má minimální hmotnost a i tak střechu výrazně zpevní
Druhou vrstvu na střeše tvoří zvuk pohlcující CTK Wavefix o síle 15mm, který zároveň funguje jako tepelný izolant
Druhou vrstvu aplikovanou na antivibrační materiál je kombinace materiálů CTK Premium PRO a EVO, což jsou luxusní odhlučňující materiály, které v rámci jednoho plátu kombinují několik různých vrstev, včetně akustické membrány
Účinnější variantu, Multimat EVO, používáme na zadní podběhy. Má tloušťku 7,5mm a útlum úctyhodných 35dB
Žlutý Multimat PRO pak disponuje útlumem 32dB, o 2mm nižší tloušťkou a zároveň nižší hmotností než jeho modrý parťák
U pokročilých audio instalací a odhlučnění Premium používáme jako druhou vrstvu odhlučnění dveří také CTK Multimat PRO. Ten tvoří spolu s CTK Premium 22 v první vrstvě nekompromisní kombinaci pro zpevnění a odhlučnění dveří s rozumnou hmotností
Hotové dveře s namontovanými reproduktory připravené na nastrojení. Samozřejmostí je zpevnění antivibračním materiálem
Na středobasy Blam Live Power je radost se jen dívat. A ten zvuk!
V zadních dveřích jim pak sekunduje verze Acoustic ze stejné řady. Na vnější plech dveří používáme nejlehčí variantu antivibračního materiálu, konkrétně CTK Premium 18
Zesilovač jsme umístili do dokoupeného továrního krytu, do kterého výrobce instaluje zesilovač příplatkového Canton audiosystému
Ten je opatřený i odvětrávaným krytem, takže vše vypadá jako z výroby. A zesilovač je zároveň krásně chráněný
Ovladač Helix Conductor umí ovládat nespočet funkcí zesilovače, např. subwoofer, prostorovost nebo hlasitost a má nastavitelné barvy i kroky
O reprodukci nejspodnějších frekvencí se stará aktivní subwoofer umístěný v rezervě, díky čemuž nezabírá místo v zavazadelníku
Při odhlučnění nezapomínáme ani na víko kufru
Čalounění pátých dveří zpevníme antivibračním materiálem, čímž eliminujeme nepříjemné pazvuky tohoto dílu. A následně celé polepíme zvuk pohlcujícím izolantem CTK Wavefix tloušťky 15
Kodiaq, jako spousta dalších vozů trpí na vrzání obložení dveří. Proto je důkladně zpevníme antivibarčním materiálem
A následně odhlučníme pěnovým izolantem, čímž zároveň vymezíme kabelové svazky uvnitř dveří proti klepání a dalším nepříjemným zvukům
Na obložení používáme CTK Premium 18, abychom co nejméně zatěžovali dveře. I použité pěnové materiály mají minimální hmotnost
Pod originální dekou kapotynalezneme jen holý plech, který toho moc neodizoluje. Po odhlučnění kapoty je motor v interiéru znatelně méně slyšet, což nejvíce oceníte u naftových agregátů
Továrně odhlučněný podběh vs. ten od nás
Vpředu navíc zpevníme i plech podběhu směřující do kabiny. K tomu používáme nekompromisní Premium 30. Ve výsledku je auto krásně tiché i na 19" kolech se širokými zimními pneu. A to i při dálniční rychlosti!