U elektromobilů nás většinou při jízdě neruší zvuk motoru a dalších mechanických částí. Nicméně jako u aut s konvenčním pohonem je zdrojem nepříjemného hluku odvalování kol. Disky elektro auta bývají obuty do širokých a nízkoprofilových pneumatik, které jsou o to silnějším zdrojem hučení a vibrací. Tyto zvuky navíc s rychlostí nepříjemně sílí. Řešení je prosté, důkladné odhlučnění všech podběhů profesionálním materiály od výrobce CTK. V tomto konkrétním případě kombinací Standard 2.0 a Multimat Pro. Po zpětné montáži předních i zadních podběhů vše působí zcela originálním dojmem. Majitel je s výsledkem spokojený, což nás vždy velmi těší. Jeho hodnocení, které nám napsal na Google profil si můžete přečíst níže:
,,Pekny den.
Nechal jsem si odhlucnit podbehy auta na voze Enyaq. Dobre jsem si domluvil termin, komunikace perfektni, prace odvedena presne podle domluvy casove i kvalitne. Pekna soukroma rodina firma, prijemne jednani a vysledek je velice dobry, splnilo to co jsem ocekaval. Pan Ryšan je peclivej a opatrnej na instalaci.
Pocitove je ted auto tišší v prumeru o 70-80 procent, protoze huceni od kol byl dominantni rusivy zvuk v interieru.
Hlavne se da domluvit ze vam provede jen to co chcete a ne jako konkurence ze delaji jen balicky a hotovo. Pak to jsou vyhozeny penize za neco co nepotrebujete.
Takze za me super."
Celková cena realizace cca 11tis. Kč vč. DPH
Takto vypadá tovární odhlučnění předního podběhu.
Za ním je pak už jen plech.
Zpevnění plechu za předním podběhem pro zamezení přenosu vibrací.
Od nás odhlučněný přední podběh.
Používáme moderní vícevrstvý materiál s útlumem až 32dB.
Podběh polepujeme v co největší smysluplné ploše.
Zadní podběh je jen filc, na který se nedá lepit.
Proto v prvním kroku zpevníme plechy antivibračním materiálem.
Držíme se v uctivé vzdálenosti od kabeláže.
Na antivibrační materiál v druhé vrstvě opět aplikujeme vícevrstvý Multimat Pro síly 5,5mm