Audiosystém Bose v aktuální generaci Mazdy 6 nepatří mezi ty povedené. Předek je uhuhlaný a nepřesný, v zadních dveřích pak chybí výšky a při vyšší hlasitosti nepříjemně rezonují dveře. Se zákazníkem jsme se proto domluvili na jeho posunutí na zcela odlišnou úroveň. Srdcem všeho je výborný 8mi kanálový zesilovač Helix s DSP procesorem, který aktivně řídí přední 20cm středobasy Blam Live, výšky i originální středy. Ve předu tak máme aktivní třípásmový systém, který doplňují koaxiální reproduktory v zadních dveřích. Díky aktivnímu zapojení (ke každému reproduktory vede samostatná dvoulinka) a DSP procesoru jsme mohli z nových i původních reproduktorů získat maximum. Celé ozvučení je nyní načasováno na pozici řidiče a nastaveno na míru konstrukce vozu, použitým komponentům a hudebním preferencím zákazníka. Samozřejmostí je pak důkladné odhlučnění všech dveří pro zamezení nepříjemných rezonancí při hlasitějším poslechu.
V předních ani zadních dveřích není ani kousek tlumícího materiálu.
Důkladné vytlumení všech dveřích materiálem CTK Sandwich 8, který v jednom plátu kombinuje 2mm antivibrační materiál, hliníkovou folii a téměř 6mm neoprenový izolant.
Dveře jsou po aplikaci materiálu mnohem pevnější, nepřenáší tolik vibrací a zároveň izolují okolní hluk.
Dveře jsou následně uzavřeny vrstvou antivibračního materiálu pro vytvoření uzavřených ozvučnic a zamezení přenosu vibrací.
Nový středobas BLAM LIVE Power o úctyhodném průměru 20cm.
V zadních dveřích našli své místo koaxiální reproduktory Blam z řady Relax. Zadní cestující tak mají krom středobasů k poslechu i výšky. Ty v originálu chyběly.
Porovnání původní a nové přední výšky.
Zpevnění obložení dveří.
V druhé vrstvě jsou pak obložení dveří vylepena zvuk pohlcujícím pěnovým materiálem.
Zesilovač našel své místo v pravé bočnici zavazadelníku. K němu je samozřejmě navedena nová napájecí kabeláž od baterie, která je jištěná pojistkou. Všechny kabely jsou ochráněny textilní páskou proti prodření a klepání a opatřeny odpovídajícím zakončením - vidličky, oka, dutinky, Faston.