Kompletně jsme odhlučnili vozidlo taxislužby, aby se zákazníkům i řidiči na delších cestách příjemněji cestovalo. Rozsah materiálů je individuálně sestaven a je mezi našimi rozsahy Extra a Premium. Nejpoužívanějším materiálem je CTK Multimat Evo. Vícevrstvý odhlučňující materiál o tloušťce 7,5mm s útlumem 35 dB!, který nahrazuje vrstvení tří jednotlivých vrstev. Je použit na podlaze, 5. dveřích, předních podbězích, zadních bočnicích a pro umocnění odhlučnění jako druhá vrstva na kapotě a zadních podbězích. Jako první vrstva pod Multimat byl na zmíněnou kapotu a zadních podběh použit antivibrační materiál CTK Standard o tloušťce 2mm. Standard je základní vrstvou i ve všech čtyřech dveřích, kde je na něj v druhé vrstvě aplikován CTK Multimat Pro, což je o 2mm tenčí varianta Multimatu Evo. Ve dveřích jej používáme kvůli nižší hmotnosti. Dveře jsou navíc celé uzavřeny další vrstvou antivibračního materiálu. U takovéhoto rozsahu odhlučnění nesmí chybět bodové zpevnění obložení dveří a jejich celé vylepení zvuk pohlcujícím pěnovým materiálem. Celek korunuje důkladné odhlučnění střechy materiálem CTK Sandwich 8, což je materiál kombinující antivibrační materiál s nejpřilnavější lepící vrstvou, hliníkovou folii a téměř 6mm neoprenového materiálu fungujícího jako izolant.
Celková cena realizace je cca 54tis. Kč vč. DPH
Jako obvykle z výroby není aplikováno téměř žádné odhlučnění.
Kompletně odhlučněné auto od střechy po kola.
U ,,dodávkových" aut je pro akustický komfort zásadní odhlučnění střechy.
To provádíme materiálem s nejsilnější lepivou vrstvou, který významně zpevní celou plochu střechy, díky hliníkové folii odráží zvuk a poslední pohledová vrstva je neoprenový izolant.
Posuvné boční dveře i přední dveře jsou uzavřeny jen parozábranou. Tu kompletně nahrazujeme vrstvou antivibračního materiálu ...
... díky tomu vytvoříme reproduktorům vhodnější prostředí a zamezíme přenášení vibrací.
Odstrojený interiér před aplikací materiálů.
Nejdříve antivibrační materiál pro zpevnění plochy a zamezení vibracím.
Následuje odhlučnění třívrstvým materiálem.
Všechny dveře poté uzavřeme opět antivibračním materiálem.
Podběhy jsou u většiny aut nejvýraznějším zdrojem hluku.
V první vrstvě je proto zpevníme antivibračním materiálem tloušťky 2mm.
Který doplníme druhou vrstvou, v tomto případě třívrstvým odhlučňujícím materiálem o síle 7,5mm.
Bodové zpevnění obložení dveří.
Kompletní vylepení obložení dveří zvuk pohlcujícím pěnovým materiálem, který zároveň předchází vrzání obložení.
Naftové motory zpravidla nemají ten nejhezčí zvuk, pomůže nám odhlučnění kapoty.
Pro umocnění odhlučnění je i plastový podběh odhlučněn tím nejlepším.
Nechybí ani vrstva antivibračního materiálu na plechu za předními podběhy.